søndag den 11. januar 2015

Hygge-nygge-tulle-nulle-putte-fis.

Sådan er jeg jo også.. Sådan.. Blød.
Jeg elsker det, jeg elsker hygge. En god film, ingen snak, bare afslapning og - HYGGE!

Selv om jeg til hverdag måske godt kan virke lidt (okay, lidt meget) som en kontrol-freak - En zombie der bare render rundt og ordner ting efter et skema - Så har jeg altså også en ret så blød side.

Jeg elsker de her stunder - De stunder hvor ord er ligegyldige, og det bare er jeg, mig, og mine tanker.
"Blaaa, blaaa, blaaa" tænker I så, efter alt mit #Foreveralone snak - Men, jeg kan faktisk godt lide at være alene. Jeg nyder det virkelig!
Misforstå mig nu ikke - For at have en at dele sådan en aften her med, ville være mere end godt - Så ville det jo bare være os, og mystikken i at tyde hinandens blikke :)
Det lyder jo helt Disney-agtigt.. Bare uden Disney!
Jeg er ikke total enspænder.. Men i et forhold skal der altså også være plads til mig-tid.. For begge parter! Det er så vigtigt!!!

Selv om jeg, som tidligere nævnt, helst vil gi', så vil jeg jo også gerne forkæles lidt. Hygges om. Slippe ansvar og voksen-tilstand for en stund, og faktisk være den der er "den lille" - Ikke som i at jeg kun er 160 cm. HØJ, men som i at jeg bliver passet på, beskyttet og værdsat. 
- Og hvis jeg så oveni kunne blive nusset lidt her og der, kysset lidt i panden, og holdt lidt i hånden, så ville der nærmest ikke være plads til flere +'er i bogen, jo 😍😍

Når man ikke har en at dele hverdagens op og nedture med, så kan det godt gå hen og blive lidt for voksent.. Indimellem lidt ensomt.
Og det er jo så her jeg bruger jer, som læser alt det her ligegyldige noget jeg skriver, når det hele bliver lidt.. Eller nej, forkert - Når JEG bliver lidt .. Mærkelig?

Men når der nu ikke er en til at dele det med, så sørger jeg selvfølgelig selv for det. #Selvforkælelseerdælemeikkedumt!
Mette du er så sød og dejlig - og gu' fanden har du fortjent de popcorn!

Kan man søge en hygge-partner nogen steder, måske?
Jeg skal nok stå for madpakker, børn, og alt det praktiske, hvis bare du er god til at hygge - og indimellem medbringer chokolade - Så forstår vi to hinanden!
(Husk dog at have været i bad inden for de seneste 12 timer, inden du dukker op, så er du sød!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar