torsdag den 8. januar 2015

Det er bare 3 år for tidligt..

Om 3 år fylder jeg 30.. AV!
Gudskelov føler jeg mig stadig som en på 22 og ligner en på 19, så jeg skal for fanden ikke klage - Men hey.. Jeg tror jeg har ramt min 30 års krise, 3 år for tidligt!!

Hvilket ben skal man stå på? Er jeg klog, vejledende, super fornuftig og støttende, eller er jeg sjov, trækker lidt på skulderen og tager det som det kommer? Kan man godt være begge dele?

Jeg har smidt krontrollen, og gjort noget drastisk.
Jeg er blevet optaget på en uddannelse, og starter til sommer med at læse til neurologassistent - Jeg har sagt mit job op - Bum bum!
Hvad så nu? Ja, så hedder det fokus på foredrag og træning indtil da.. Ja? Hvad mener? Ikke mere!

Nå.. Jamen Mette dog? Hvad sker der?
JEG VED DET IKKE!!!

Den her krise har ramt mig, sådan - SMASK!

Det er ikke en krise som i "jeg-tuder-hele-tiden-lever-af-chokolade-og-sex-and-the-city-mens-jeg-venter-på-at-bonderøven-på-den-gule-havelåge-kommer-og-redder-mig-med-kys-kærlighed-og-alle-de-rigtige-svar"-krise.

Nej, det er krise som i "Okay-jeg-tænker-det-her-lige-nu-og-så-siger-eller-gør-jeg-det-fandme-bare-men-vent?-Siger-eller-gør-Mette-på-snart-30-år-og-mor-til-2-egentligt-sådan?"-krise!

Jeg ved hvem er jeg - Jeg ved hvad jeg består af. Men hvad gør jeg med de ting, jeg består af? Pakker jeg dem ind, så det ikke skræmmer folk så meget, eller tager jeg de slag der nu engang må komme?
JEG VED DET IKKE!

Giver jeg nok plads til mine medmennesker? Er det måske noget jeg skal øve mig mere i?

Er jeg der overhovedet nok for folk omkring mig, eller har jeg så travlt med min krise lige nu, at de bliver glemt?

Er det overhovedet en krise, eller er Rasmus Seebach så god til at sætte ord på alt det der burde være perfekt, at man bliver en smule hjernevasket?
For hvad er 'perfekt' egentlig?

Spørgsmålene er mange - Og lige nu, kl. 00.14 natten til fredag, er svarene dæleme få. Men de kommer.. Lige pludselig.. Ikk?
(Fornem panikken!)

En ting er sikkert - om ca. Et døgn har jeg garanteret svaret og løsning på alle spørgsmål i denne verden, for på det tidspunkt skulle jeg gerne rende rundt med en ret god promille, i håb om at finde bonderøven på den gule havelåge.
Om han findes ved jeg ikke - Men så kan hans stedfortræder, for denne aften, forhåbentligt give mig et lille håb, bare for en aften!

#Jegerjomor - Ej at forglemme, så nu vil jeg pakke min krise sammen, gå i seng, og glemme alt om at imorgen når jeg vågner, er der en dag mindre tilbage til at finde manden der vil gifte sig med mig, inden jeg kommer til at stå i peber-dåsens skudlinjen!

FOR FANDEN ALTSÅ - Ny krise, lige der!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar