lørdag den 10. januar 2015

Dating.. Sjov lille størrelse.

Er der nogen der gider opsummere de der dating-regler for mig, for jeg er tydeligvis for gammel, ude af træning eller.. Måske har jeg i realiteten sletter aldrig rigtig datet før?

Jeg er sådan nået til et punkt (tror jeg nok - Det kan jo være min tidligere nævnte krise, der taler) hvor jeg faktisk godt kunne tænke mig at finde ud af hvordan man gør?
Eller - Altså ikke fordi jeg er desperat, men fordi jeg er nysgerrig (og har et par behov der skriger efter at blive fodret af!)

Der må være en grund til at de - Eller jeg - Faktisk os begge, altid havner i den meget berømte friend-zone? 
Er det nu min direkte omsorg igen? Way to much, I know!
Det kan også være fordi jeg ikke opfanger signalerne - Eller måske overanalysere jeg dem? 
Måske er de der faktisk bare slet ikke, for Mette hun er bare den gode, forstående veninde som ikke bliver sur når man ikke tager telefonen hele ugen - Nej hun møder bare en med et kram og et "Jeg har prøvet at ringe, har du det godt?"

^ No shit.. Jeg er sådan. Burde jeg blive sur, i stedet? Sådan lidt "du kunne fandme godt tage din telefon, eller i det mindste smide en sms, din nar.." 
(Nøj, hvor jeg bander meget, har I lagt mærke til det?)
Eller er det lige i overkanten?

Problemet er bare - Jeg synes ikke jeg kan tillade mig at blive sur, over at DU ikke tager telefonen i en hel uge, fordi JEG har taget en beslutning om at ringe.
Med mindre du er min kæreste - Eller med mindre vi har en klar aftale (something-something) så har du jo ingen forpligtelser overfor mig. Intet ansvar.
Så hvorfor skal jeg blive sur? Hvorfor skal du undskylde dig selv.. Skylder du mig en forklaring på hvorfor du valgte ikke at reagere på en beslutning som JEG lige tog? 
Det er da høfligt at undskylde - Men vil du ikke godt være sød at gøre det, fordi du faktisk mener det og har et behov for at lette din dårlige samvittighed - Og ikke fordi din mor har lært dig at det skal man bare?

Er det her det går galt? Er det her mændene tænker, "hun er fandme blød hende der. Ingen rygrad - Hun finder sig bare i det.."
Det er jo ikke sådan det hænger sammen, vel?

Åh for fanden - Hvem skaffer den kattekilling til mig, så jeg kan få mig en ny hobby, i stedet for at sidde her og overanalysere de mænd jeg ikke har mødt endnu? - Eller som ikke har fået øjnene op for mig, for hey .. Jeg er altså et catch. 
Klog OG sjov.. Hva'be'har?

Det er ikke den sætning man skal smide på første date? Nej .. Okay.
I get it - Lyt.. Ikke snak. Grin af hans jokes. Lad ham betale. Vær lille, forsigtig og sårbar.. Ligesom på film!
Once again - Sex And The City *Hjerte-Hjerte!*

Når du har løsning på den perfekte dating-metode, så lad mig vide det. Indtil da - Går jeg måske i hi?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar