tirsdag den 19. maj 2015

Overspringshandlinger *Hjerte hjerte*

Jeg har siddet her på min altan, siden imorges kl. 09.00, med de bedste intentioner om at få skrevet det udlæg jeg skal have sendt afsted inden mit næste foredrag. Ja bevares, med en deadline kl. 21.00, har jeg måske lidt travlt - MEN!!!! - Overspringshandlinger, ikkås? Det er virkelig verdens bedste-værste opfindelse.


  • "Hov - Trænger der ikke lige til at blive støvsuget?"
  • "Ej, det er lang tid siden jeg har prøvet det her tøj - Det gør jeg lige."
  • "Ej, måske kan den her bluse gå sammen med de her bukser.. Næh, på med de andre igen.. Eller?"
  • "Jeg tror jeg er sulten - Jeg må hellere lave den sandwich inden jeg sådan går total kold.."
  • "Fik jeg lige en snapchat? Ej, jeg kan godt lige svare med et grimt billede af mig selv,.. Hihi, de svarer tilbage, hvor hyggeligt!"
  • "Jeg tror da mine negle trænger til at blive lakeret igen.."
  • "Ej - Jeg tror hende der på facebook, har brug for lige netop mit råd - Jeg må hellere svare"
  • "Hvis jeg lige bytter om på glas og kopper i skabet, så er det hele meget mere praktisk.."
  • "Gad vide hvor længe jeg kan sidde og klikke med den her kuglepind, inden jeg bliver træt af mig selv.. Hov, nu gik den i stykker - Jeg finder en ny!"


Og nu .. "Jeg kan jo lige skrive et blogindlæg om overspringshandlinger - Fordi .. Så giver det hele jo bare meget mere mening, i mit hoved!"

Og alt imens jeg har siddet og skrevet dette indlæg, har jeg også lige lagt alle tallene sammen i mine og drengenes CPR-numre, for at se om det ville give samme resultat, fordi det ville jo være super skægt hvis det gjorde det, ikk? Det ved vi alle!
Derudover har jeg nu også fået styr på hvad jeg skal drikke til den fest jeg skal til om en måned - Men så er der selvfølgelig tøj-krisen.. Og er det egentlig rigtigt at drenge græder om natten? Det siger Bamse!

Gad vide hvorfor jeg stadig er single? Måske er det noget med horoskoper, og hvordan planterne vender lige nu. Der kan i hvert fald ikke være andet til grund!
GOOGLE!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar